Friday, April 17, 2009

satu hari yang cukup mengembirakan...

hahahaha...tajuk yg ckp hbt....entak kenape dh mengapa.....aku sungguh gembira semlm.....
mungkin sebab aku dapat jawap paper elektrik n magnet dgn baik(betul ker salah xthu la)...yg penting dpt jwp....disinila psikologi dlm diri kite berlaku.....apabila kite dapat jwp secara automatik kite yakin pada diri sendiri....dan aku rasa segala usaha aku semalam nie berbaloi.....sesuatu yg aku yg aku xsangka....dan Alhamdulilah final exam sem ini aku bukak dgn langkah kanan.....time kasih sgt2 kpd lecturer elektrik aku cik aziah.....

yg kedua walid aku dtg melaka,,,,itu la aku rase aku sgt gembira.....sudah lama aku xblk kg yg tibe2 walid aku dtg melaka n aku sungguh gembira...n walid aku dtg tepat pada masa nyer...iaitu pada mase aku tgh menghadapi peperiksaan akhir.....huhuhu......ia nyer menberi aku 1 semangat yg tinggi kpd aku untuk bt yg terbaik dlm final kali ini.....

esok ari sabtu....1 lgi cabaran yg aku harus aku hadapi....iaitu menjawap soalan apk dgn sebaik2 nyer.....harap2 korg doakan aku semua ek....bye....

No comments: