Wednesday, April 22, 2009

demam panas...

demam panas skali lagi....aku tidak thu MENGAPA,KENAPA,BILA,DIMANA sem nie aku asyik demam jew....mungkin asrama kotor kot..hahahaha....tp aku bukan pengkotor la...huhu....aku masih tinggal paper lgi....iaitu calculus n c++....calculus aku akn exam esok....hari nie br aku leh stdy.....sbb sblm nie aku asyik demam panas..so aku xde mood nk stdy...esok aku akn exam jam 2.15 ptg....so aku ada berapa jam lagi utk cover 4 bab...memang kerja gila yg aku kena bt...penat ker letih kew aku kena make sure aku hbs 4 bab.....
pagi tdi aku p klinik untuk menerima rawatan la konon nyer.....dan dr tersebut telah bg antibiotik kt aku.,...so aku telah makan ubt tersebut n terase lega la ckit...walaupun a little bit tired....dan aku xleh berehat lagi....aku kena p stdy skrang...
bye2....

No comments: