Monday, April 20, 2009

3 dah mati...tinggal 2 lagi....

satu minggu yg sgt meletihkan....n 1 minggu yg sungguh gila...
minggu ini jugalah yg menyebabkan aku demam...sial!!.....
aku xckp tdor!!itulah yg menyebabkan aku demam....aku suka stdy last minute,,,,sebab tue la aku xckp tdor....

3 paper dah mati...tinggal 2 paper maut lagi......3 paper yg aku lalui sebelum boleh dikatakan ok la....1st paper elektrik magnet,,,,,,,ok jew....2nd paper apk aku cukup panas dgn paper nie...sia2 aku stdy mlm sebelum exam....tibe2 jew mase masuk exam otak aku terase blank jer(xckp tdor kot).....itulah paper yg menyebabkan aku lemah semgt untk stdy...tp dorongan drpd ummi n walid xpernah mematahkn semangat aku...Alhamdulilah,,,,,i luv u ummi n walid......paper 3 teknikal komunikasi....aku masih bingung dgn paper nie,,,,sebab aku xthu brape carry mark aku....aku harap2 dpt tinggi mcm klcc la...hahaha.......
bye2..

1 comment:

|| a - j . E . E || said...

erm jangan amalkan ye last minute study.... sangat x elok...
see kan da blank....